فَلس

aivchn.adk@gmail.com

فَلس

aivchn.adk@gmail.com


دیروز خواب دیدم مادربزرگ شریفه مرده و رامبد جوان هم دامادشان است و من نمی‌دانستم. گریه می‌کردم و وقتی نانا بیدارم کرد اشکم روی صورتم بود.

بیدار شدم و باز افتادم.

خواب دیدم توی جاده‌ای می‌رانم و رانندگی بلد نیستم ...گواهینامه ندارم و مردی از روبرو با ماشین بدون سقف می‌آید و این را می‌داند.

می‌داند که رانندگی بلد نیستم...

توی خواب بدنم عطر روغن بدن مخملی صورتی می‌داد ....قوی... شیرین...گرم و شب‌مانند...

انگار مرد این را هم می‌دانست...

خواستم برای سال تعریف کنم فکر کردم حالا برود سایه‌ام‌‌ را حد بزند یعنی؟

همه‌ی دیروز گوشه‌ی ذهنم بود.

حالا نوشتمش.

دست هایش

خوب راستش تصمیم داشتم به دست‌هام ‌کرم مراقبتی بزنم ..یعنی زدم و حالا دست‌هام عین سمباده شده. نتیجه‌ی مطلوب.

شکلک دست زدن داغ و هیجانی.

خواب دیدم از کانادا ازم رزومه خواستن. نمی‌دونم ب رزومه ربط داره یا نه اما نوشته بودن 

کم آرایش ... رنگارنگ..دارای خانواده ی خوب...

چه چرتی.

حس بوسیدن دارم. فقط دهانش بوی گند ندهد.